آموزش Fixکردن پیغام دانلود منیجر در رابطه با فایرفاکس که بعد از دانلود هر فایلی در مرورگر نمایش داده می شود . این پیغام بدلیل بروز نبودن افزونه دانلود منیجر در فایرفاکس می باشد که با پیغام " you have an obsolete firefox browser integration for firefox integration is not installed. would you like to read how to fix it " نمایش داده می شود . برای رفع این هشدار در مرورگر فایرفاکس کافیست از افزونه را یکبار از سایت فایرفاکس نصب و از دوباره راه اندازی کنید یا افزونه ای که بر روی مرورگر نصب شده است را یکبار ریست کنید تا مشکلات احتمالی آن بعد از فعال شدن برطرف شود. در ادامه لینک دانلود افزونه همراه با روش رفع این مشکل با استفاد از عکسی که آماده کرده ام را توضیح میدهم.

1. ابتدا از طریق منوی Tools > Add-ond > Extension ابتدا بررسی کنید افزونه به درستی نصب شده باشد . اگر غیر فعال بود بر روی Enable کلیک کنید.

2. اگر افزونه بر روی مرورگر شما نصب نبود بر روی این لینک کلیک کرده و افزونه را نصب کنید . با انجام این دو مرحله ارور " you have an obsolete firefox browser integration for firefox integration is not installed. would you like to read how to fix it " نمایش داده نمی شود .